mandag den 3. december 2012

Catrice: 900 Steel My Heart

Catrice 900 Steel My Heart

Steel My Heart fra Catrice er en mørk taupe neglelak med multifarvet shimmer/micro glitter. På låget står der at den har en speciel "brushed metal effect", hvilket egentlig bare vil sige, at den har en mat effekt i sig selv. Jeg synes at konsistensen er lidt til den tykke side, hvilket gjorde den en anelse svær at arbejde med - dog kræver den kun 2 lag.    

Jeg synes helt klart at denne farve er virkelig smuk - især med det multifarvede shimmer som virkelig klæder farven, uden at blive for meget. Dog er jeg ikke særlig vild med den matte effekt neglelakken har. Derfor bruger jeg den oftest med Seche Vite topcoat. 

Catrice 900 Steel My Heart
Uden top coat

Catrice 900 Steel My Heart
Uden top coat

Catrice 900 Steel My Heart
Med top coat

Catrice 900 Steel My Heart
Med top coat

Catrice 900 Steel My Heart
Med top coat

Det bedste ved denne smukke neglelak er faktisk, at den også er ret billig. Jeg husker ikke den præcise pris, men jeg gav omkring 2,5 euro for den. Så her får man virkelig meget lækker lak for pengene! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar