søndag den 30. december 2012

Ciate Julekalender (overview)

ciate mini mani month calendar

Som i så, først i december, var jeg så heldig, at få den fine julekalender fra Ciaté af min mor. Det var en fornøjelse, at kunne nyde en ny af de små fine neglelakker hver dag indtil juleaften. Julekalenderen indeholder i alt 20 neglelakker, hvoraf 3 af dem er glitter neglelakker, der er lavet specielt til kalenderen. Der udover er der også 4 forskellige caviar perler, som jeg glæder mig rigtig meget til at prøve. Men nok for nu - jeg synes at i skulle se de mange fine neglelakker fra Ciaté.


ciate mini mani month calendar

Ciate Nail Polish Mini
Cutie Pie, Cookies and Cream, Fade to Greige, Cabaret 

Ciate Nail Polish Mini
Cutie Pie, Cookies and Cream, Fade to Greige, Cabaret

Ciate Nail Polish Mini
Power Dressing, Headliner, Vintage, Mojito, Big Yellow Taxi

Ciate Nail Polish Mini
Power Dressing, Headliner, Vintage, Mojito, Big Yellow Taxi

Ciate Nail Polish Mini
Speed Dial, Mistress, Dangerous Affair, Cupcake Queen

Ciate Nail Polish Mini
Speed Dial, Mistress, Dangerous Affair, Cupcake Queen

Ciate Nail Polish Mini
Twilight,  Ladylike Luxe, Halo, Angel Wings

Ciate Nail Polish Mini
Twilight,  Ladylike Luxe, Halo, Angel Wings

Ciate Caviar Mini
Bumble Bee, Sundance, Candyshop, Prom Queen

Ciate Caviar Mini
Bumble Bee, Sundance, Candyshop, Prom Queen

Her under ses de tre neglelakker, der er fremstillet specielt til julekalenderen. 

Glass Slipper, Magic Carpet, Enchanted Rose

Glass Slipper, Magic Carpet, Enchanted Rose

Kalenderen er købt i Sephora i KBH. Sikke en super service de har (og virkelig mange lækre produkter)  - håber snart vi ser en afdeling i jylland! En af neglelakkerne i min julekalender, var gået i stykker. Penselen var faldet af og neglelakken var helt krakeleret. Derfor tog jeg den med, da jeg skulle besøge en veninde i KBH. Jeg vidste dog ikke, om det var muligt at få den byttet, da Ciaté neglelakkerne jo normalt ikke fåes i mini - MEN - i Sephora mødte jeg de sødeste medarbejdere, der ellers havde nok at se til med de mange julekunder. Ekspedienten fandt straks en julekalender som hun åbnede. Så jeg fik mig en ny og fin neglelak som ersatning. Sephora - jeg er fan!

Tilbage til julekalenderen - jeg er super glad for de mange forskellige farver. Dog må jeg skamfuldt indrømme at jeg kun har nået at prøve tor af neglelakkerne - men jeg er meget positiv over kvaliteten. De tre special fremstillede glitter neglelakker er rigtig fine, men ikke umiddelbart mine yndlings. Dog glæder jeg mig til at prøve caviar perlerne, som jeg synes har nogle spændende farve kombinationer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar