tirsdag den 13. november 2012

Pieces Magnetic Nail Polish: Midnight Blue + Winter Purple

Pieces Magnetic Nail Polish: Midnight Blue + Winter Purple

Magnet neglelak er langt fra nogen nyhed på det danske marked. Brandet "Depend" udgav i sommers en kollektion med magnetisk neglelak i flere forskellige farver. Med en pris på 45 kr. og et indhold med kun 5 ml, har jeg altid været for nærig til at købe dem. Samtidig har hele denne trend med magnetmønsteret aldrig rigtig fanget mig - før nu!

I Bestseller fandt jeg disse små vidunderer - faktisk er de slet ikke så små, men indeholder hele 15 ml til en pris på 39,95 kr/stk. Så vidt jeg har set, findes de i fem forskellige farver: Dark Green, Winter Purple, Red, Midtnight Blue og Grey. Alle fem kommer med hvert deres magnetiske mønster. 


Winter Purple er på trods af dens navn, lidt mere en blanding mellem lilla og bordeaux, efter min mening. Magneten der følger med denne farve, har form som en bølge. Lakken var en anelse tynd i konsistensen, men noglelunde let at arbejde med. 

Min fremgangsmåde med denne neglelak var meget enkelt:
  1. Start med at ligge et tyndt lag. 
  2. Tag en negl af gangen, hvor du ligger et tykkere lag hvor efter du holder magneten over neglen.
Det kræver lige lidt øvelse, men magneten giver et rigtig fint mønster.

Pieces Magnetic Nail Polish: Winter Purple
Pieces Magnetic Nail Polish: Winter Purple

Pieces Magnetic Nail Polish: Winter Purple

Midnight Blue er en flot blå/grå vinter farve. Magneten til denne neglelak består at flere pile med samme retning. Lakken har en rigtig fin tykkelse og er nem at arbejde med. 

Her var fremgangsmåden den samme som med forrige lak.
Pieces Magnetic Nail Polish: Midnight Blue
Pieces Magnetic Nail Polish: Midnight Blue


Pieces Magnetic Nail Polish: Midnight Blue


Jeg er positivt overrasket over begge farver - måske fordi jeg ikke havde de store forventning til dem. Mønsteret var ret nemt at lave og begge er faktisk så fine i farven, at de sagtens kan bruges uden deres magiske magnetfunktion. Har man lyst til at prøve magnet neglelak, vil jeg helt klart anbefale disse, jeg synes man får god kvalitet og meget neglelak for pengene. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar