torsdag den 22. november 2012

Hare Polish: Pegasus

Hare Polish Pegasus

Pegasus er fra Hare Polish's første kollektion, som Nikole, ejeren af Hare Polish, har valgt at lave igen - og man må i den grad sige at de er populære. I samme kollektion er A Positive og Bisbee, der alle blev revet væk til de først restocks. Jeg har længe været forelsket i Pegasus, så da nyheden om at de blev relanceret kom, sad jeg klar bag skærmen - og i dag kan jeg vise jer vidunderet.


Pegasus er en lys lilla base med sølv glitter i forskellige størrelser. Da den er en anelse tynd i konsistensen brugte jeg Essie's Lilacism som base med et tyndt lag og derefter 2 lag Pegasus.

Hare Polish Pegasus

Hare Polish Pegasus

Hare Polish Pegasus

Jeg elsker denne neglelak fra Hare Polish. Den er super enkelt, men alligevel med et elegant twist. Dog nok ikke en efterårsfarve, men jeg er ret sikker på at den bliver flittig brugt, når foråret engang kommer igen. 

Jeg har købt denne på llawore. Hare Polish har sin egen shop på etsy og du kan følge hende på facebook, hvor hun altid opdaterer, når hun laver restocks. 

5 kommentarer:

  1. Ville nu mene, at en lak ved navn Pegasus burde være helt hvid... ligesom Pegasus er i alle de oprindelige sagn og myter. Men med det sagt (fabeldyrnørden slår til igen) så er det en rigtig flot lak.

    SvarSlet
  2. Du har fat i noget. Dog ikke lige mit område ;) men glitteret får et lidt hvidt udtryk ved flere lag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var heller ikke for at ødelægge stemningen eller noget, men jeg er total nørd, når det kommer til fabeldyr, så jeg kan aldrig lige lade være med at rette, når folk er på afveje. :-)

      Slet
    2. Nej - synes det er super fedt at høre forskellige vinkler til tingene :) vi har jo alle sammen en indre nørd :D og jeg elsker at få ny viden - så kom endelig med den :D

      Slet
    3. Dejligt at du ser så lyst på det. Frygtede lidt, at du ville føle, jeg måske ødelagde dit blogindlæg lidt på at være nørd. Men som sagt i første kommentar også, så er det stadig en rigtig flot lak. :-)

      Slet