tirsdag den 20. november 2012

Essence: Twilight Breaking Dawn Part 2 Collection

Essence - Twilight Breaking Dawn Nail Polish
01 Jacob's Protection, 02 Alice Had a Vision - again, 03 A Piece of Forever, 04 Edward's Love

Essence har for vane, at lave kollektioner af kosmetik til forskellige begivenheder. Da jeg i weekenden var en tur i Flensburg, fandt jeg disse smukke neglelakker - der oven i købet kun kostede 1,95 euro/stk. De 4 neglelakker er lavet i forbindelse med premieren på den sidste del af Twilight sagaen. Ud over neglelak stod der også øjenskygge, lipgloss og andet make up i displayet. Jeg valgte dog "kun" disse skønheder, som jeg vil vise jer i dag!  


Jacob's Protection er en sort base med mørke blå samt en anelse grøn og lilla glitter. Konsistensen var nem at arbejde med og der skulle kun 2 lag til for at dække. Jeg synes at Jacob's Protection er en smuk lak, når den ses i lys, men den bliver hurtigt mørk og trist når lyset forsvinder.   

Essence - Twilight Breaking Dawn - Jacob's Protection

Essence - Twilight Breaking Dawn - Jacob's Protection

Essence - Twilight Breaking Dawn - Jacob's Protection



Alice Had a Vision - Again er en mørk lilla, næsten sort base med masser af lilla glitter. Også denne lak gemmer på en anelse grønt og blåt glitter. Konsistensen af denne var en smule tyndere end de andre i kollektionen og krævende derfor 3 lag. Dog er denne helt klart min favorit, da den er super smuk når den ses i lys.

Essence - Twilight Breaking Dawn - Alice Had a Vision - Again

Essence - Twilight Breaking Dawn - Alice Had a Vision - Again

Essence - Twilight Breaking Dawn - Alice Had a Vision - Again



A Piece of Forever er den eneste lak i kollektionen uden glimmer, men er der i mod en ren guldfarvet lak. Den er en anelse svær at arbejde med, da det er nemt at lave penselspor når man lægger neglelakken, dog behøvede den kun 2 lag for at dække. Jeg må indrømme, at denne overraskede mig lidt. Jeg synes nemlig ikke, at den så særlig tiltalende ud i flasken, da den i butikken så lidt gul ud. Men efter at se den på, vil jeg bestemt ikke udelukke at jeg får den brugt - måske med et sort stamping mønster? Hvem ved? ;-)






Edward's Love er som de andre to glitter neglelakker også en sort base, men denne gang med mørkt sølv glitter. Konsistensen var fin og krævede kun 2 lag for at dække. Af glitter neglelakkerne er dette helt klart den mest kedelige - efter min mening. Dog stadig en flot lak, der nok skal finde sin plads i min samling.

Essence - Twilight Breaking Dawn - Edward's Love

Essence - Twilight Breaking Dawn - Edward's Love

Essence - Twilight Breaking Dawn - Edward's Love



Hvor ville jeg dog ønske, at Essence kunne købes i Danmark. Med en pris på kun 1,95 euro - godt 15 kroner - synes jeg at disse neglelakker er fantastiske. Selv er jeg ikke den store twilight-fan, men jeg regner med at skulle se den sidste film i biografen, hvis tiden er til det - man skal jo næsten lige have slutningen med? ;-)


Pssssst.. Synes du også at disse neglelakker er fantastiske? - Så hold øje med bloggen, jeg har nemlig købt lidt ekstra med hjem og planlægger en give away ;-)

1 kommentar: