fredag den 16. november 2012

Hungry Asian: Jinx




Hun har gjort det igen! Hvis i spørger mig, så er Kae der står bag ”The Hungry Asian” intet mindre et fantastisk. I oktober udkom Halloween kollektionen, hvorfra jeg i dag vil vise jer ”Jinx”.

Jinx er en sort jelly neglelak med orange, rød, gul, kobber og guld glimmer – og der er bestemt ikke sparet på det! Faktisk har jeg haft den til at ligge i næsten 14 dage, før jeg fandt tiden til at prøve den – jeg skammer mig nu, hvor jeg har indset hvor smuk den er!
Jeg har lagt 3 lag, for at den dækkede helt, og på trods af den store mængde glitter, er den nem at arbejde med.

























Normalt er jeg ikke vild med sort neglelak, men jeg indrømmer, at jeg er VILD med denne. Jeg synes den er helt perfekt til de kolde efterårs dage – hvem bliver ikke glad af at se på den?

Den kan købes på etsy. Tjek også hendes facebookside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar