torsdag den 31. januar 2013

Chanel: No. 573 Accessoire

Chanel 573 Accessoire


Accessoire er fra Chanel Forårs kollektion 2013. Det er en smuk mørk rød neglelak med en brun undertone, som ligner en rigtig klassiker på neglene. Neglelakken er meget nem at arbejde med og kræver 2 lag for at dække. Til gengæld er den ikke så sjovt at gøre rent efter ;-)

Chanel 573 Accessoire

Chanel 573 Accessoire

Jeg har ingen neglelakker i min samling i denne farve, så for mig er det et hit. Jeg synes den er super smuk og en meget feminin klassiker! 

2 kommentarer:

  1. Super fin og overskuelig blog du har! Glæder mig til at følge dig! (o:

    Og hvordan har du råd til alle de chanellakker?? :O Jeg ELSKER Chanel's farver :D

    - http://nailartbymdl.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ihh tak :) tror jeg lever et par dage på havregrød ;) ej, før i tiden købte jeg aldrig dyre neglelakker - lige indtil jeg blev fanget af chanels neglelak, der for mig er lidt luksus :)

    SvarSlet