torsdag den 17. januar 2013

Chanel: No. 637 Malice

Chanel  637 Malice

Så er det tid, til den sidste af de tre neglelakker jeg fik i julegave. Det er Malice fra Chanel, der for mig er en af de der neglelakker, hvor man har lyst til at købe en ekstra som sikkerhed - for jeg tror, at denne bliver brugt til sidste dråbe!

Malice fra Chanel er en smuk mørk rød neglelak med shimmer. Den er fra Chanels Holiday kollektion 2012. Faktisk er det næsten en one coater - dog er den smukkest med to tynde lag. Desværre er den en af dem som er så pokkers svære at fange på billeder. Dog skal det siges, at de tre gange jeg har haft den på indtil videre, har jeg hver gang fået virkelig mange kommentarer på hvor flot den er! (også fra folk der bruger noget mindre tid på neglelak end jeg ;-) )

Chanel  637 Malice

Chanel  637 Malice

Chanel  637 Malice

Chanel  637 Malice

Billederne taler egentlig for sig selv - den er bare smuk! Jeg takker min mor mange gange, for at hun gjorde sit for at give mig denne smukke neglelak, selvom den stort set allerede var udsolgt i starten af december. 

Jeg har en del røde i min samling - men ingen som denne. Jeg har allerede brugt den tre gange siden jeg fik den til jul, og den er helt klar en af mine store favoritter. Der er derfor ingen tvivl om, at jeg ville købe en ekstra, hvis jeg en dag støder på den igen! 

Hvad siger i? - var der også specielle neglelakker i faldt for i julen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar