onsdag den 9. januar 2013

Butter London: Wallis

Butter London Wallis Nail Polish

I dag vil jeg vise jer en neglelak, der har været i min samling i noget tid efterhånden, men som jeg først på det seneste er blevet rigtig glad for!

Wallis fra Butter London er en af de neglelakker, der ikke ser ud af meget i flasken - tilgengæld er den virkelig smuk, når den kommer på neglene! Så vidt jeg husker, er den fra Butter Londons efterårskollektion i 2011. Den er perfekt til efterår og vinter. Derfor synes jeg i skulle se den, inden vi alle går helt amok i forårslakker.

Wallis er en metallic agtig neglelak, af micro glitter med guld og oliven grønt skær, i en mørk base. Konsistensen er rigtig fin og neglelakken kræver kun 2 lag for at dække. Der udover tørrer den virkelig hurtigt! (tænk hvis alle lakker gjorde det?) 

Butter London Wallis Nail Polish

Butter London Wallis Nail Polish

Butter London Wallis Nail Polish


Smuk med smukt på. Billederne yder ikke neglelakken dens fulde værdighed - men giver et indtryk af den :-)

1 kommentar:

  1. Den er så fin!!!! Jeg har den også og min mor spørger om jeg vil lægge den på hendes negle, hver gang hun besøger mig :)

    SvarSlet