torsdag den 13. december 2012

Essie: Where's My Chauffeur? + Butler Please

Essie Where's My Chauffeur? Bulter please

Jeg har valgt at dele Essie's vinter kollektion op i 3 dele. Her får i den første der hører til den "blå/grønne kategori". 

Where's My Chauffeur? er en mintgrøn neglelak der minder lidt om Essie's Mint Candy Apple. Den kræver kun to lag for at dække helt og har et rigtig fint shine - så den behøver faktisk ikke top coat.

Essie Where's My Chauffeur?
Where's My Chauffeur? - uden top coat

Essie Where's My Chauffeur?
Where's My Chauffeur? - Med top coat

Butler Please er en smuk smuk cobolt blå neglelak. En helt ny farve i min samling, men nøj hvor er jeg vild med den! Den kræver to lag for at dække og har en lidt mat effekt. Derfor synes jeg helt klart, at den er flottest med top coat! Jeg oplevede at denne neglelak var en anelse tyk i konsistensen og drillede mig lidt - dog har jeg ikke lige umiddelbart læst andre steder, at det skulle være et problem - så måske jeg bare har fået fat i en uheldig udgave?

Essie Butler Please
Butler Please - Uden top coat

Essie Butler Please
Butler Please - Med top coat

Det er vist ikke til at skjule, at jeg er vild med Butler Please - jeg tror den bliver blandt mine favoritter i lang tid! Where's My Chauffeur? minder derimod om nogle jeg allerede har stående - dog er jeg ret sikker på, at jeg nok skal få denne brugt også. Dog tror jeg, at for mig er det mere en forårs farve end en vinter farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar